پرسش های متداول

پرسش های متداول

شما در سایت لوکس تیکت یک کیف پول مجازی دارید که می‌توانید آن را در پروفایل خودتان مشاهده کنید. این کیف پول را می‌توانید برای خرید بلیط شارژ کنید و هزینه بلیط‌ هایی که توسط برگزار کننده کنسل می‌ شود به این کیف پول بازگشت داده می‌شوند.

در صفحه نهایی پرداخت، در بخش روش پرداخت، می‌توانید به جای درگاه بانکی، کیف پولی خودتان را انتخاب کنید و با موجودی حساب خودتان در آن، بلیط را خریداری کنید.

در صفحه نهایی پرداخت، در بخش روش پرداخت، با کلیک روی گزینه آبی رنگ «کد تخفیف دارید؟» می‌توانید کد خودتان را وارد کنید و روی دکمه اعمال کلیک نمایید.

شماره صندلی های خریداری شده پس از واریز وجه طبق توضیحات مندرج در صفحه محصولات و مطابق با سانس انتخابی به شما اطلاع داده می شود.

امکان جابجایی و کنسل کردن بلیط خریداری شده به هیچ عنوان وجود ندارد.

گاهی پیش می آید برخی سانس ها علیرغم فروش بلیت بدلایل مختلف از سوی عوامل برگزاری کنسرت یا وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو می شود. در این مواقع، وجه بلیت لغو شده به کیف پول شما عودت داده می شود و می توانید با تماس پشتیبانی لوکس تیکت درخواست عودت وجه مذکور را نمایید.

درصورت تمایل به بازگشت مبالغ به حساب بانکی خود، نیاز به گذاشتن تیکت و هماهنگی با پشتیبانی لوکس تیکت جهت عودت وجه می باشد. معمولا مبالغ در حداکثر سومین روز کاری پرداخت می‌گردند ولی به دلیل تعطیلات و مشکلات فنی این زمان ممکن است کمی طولانی‌تر شود.

نحوه ورود به سالن های کنسرت به چه صورت است؟
لازم است فایل ارسالی توسط لوکس تیکت را دانلود نموده و در روز کنسرت، هنگام ورود به عوامل برگزاری سالن نشان دهید تا اسکن کد صورت گیرد.

با توجه به تقاضای بالا جهت خرید بلیط کنسرت خوانندگان مطرح کشور، اطلاعات مندرج بر روی بلیط از پیش به صورت پیش فرض توسط لوکس تیکت ثبت شده است.